מאזני צדק על רקע בית המשפט פטיש עץ של שופט עורך דין קורא בחוק עמוד בטון - סמל ליציבות וצדק של בית המשפט
עורך דין דיני עבודה

לא אחת, מרגיש עובד, כי אינו מקבל את כל הזכויות להן הוא זכאי, כי מקפחים את זכויותיו הסוציאליות וכי הלכה למעשה הן הכנסתו נמוכה מכפי שזכאי היה לקבל ותנאי העבודה שלו ירודים מאלה להם הוא זכאי או שישנה הרעת תנאים.

תחום דיני העבודה הוא ללא ספק אחד התחומים הרחבים ביותר בעולם המשפט, כאשר למעשה חוקים, תקנות ופסיקת בתי הדין לעבודה באים וקובעים כללים והגנות לטובת העובד, מגדירים את זכויותיו הכלכליות והסוציאליות כגון: הגדרת יחסי עובד מעביד, קביעת ימי חופשה, עבודה בימי חג, תשלומי הבראה, תשלום בגין עבודה בשעות נוספות, הרעת תנאים, שכר מינימום, פיצוי פיטורין, הודעה מוקדמת ועוד ובכך יוצרים כללים בסיסיים להעסקת עובדים, אשר מקנים לעובד כח רב.

עובדים רבים לא מודעים לזכויותיהם ולחובות המעסיק כלפיהם. עובדים רבים נפגעים על בסיס יום יומי ואינם עושים דבר בנידון, רק בגלל שהם אינם מודעים לכוח, אשר נמצא אצלם, לזכויותיהם הרבות ולהגנות שהחוק מקנה להם.

חוקי העבודה הינם חוקים שלא ניתן להתנות עליהם (חוקים קוגנטיים), לכן גם אם נחתם הסכם עבודה לפיו עובד מוותר על זכויותיו או שבפועל עובד משך שנים מוותר על זכויותיו (בידיעה או בחוסר ידיעה), אין פירוש הדבר שהוא לא זכאי להשבת סכומי הכסף אותם לא קיבל.

אם אתם חשים שנעשה לכם עוול, גם אם אתם לא בטוחים באיזה אופן, פנו לעורך דין דיני עבודה לצורך בירור הדין החל והגנה על זכויותיכם.
עורך דין דיני עבודה מסייע לעובדים שנפגעו בצורה כלשהי במסגרת עבודתם החל מהשלב הראשון של בדיקת התיק והעילה לתביעה, ניהול תביעה או מו"מ מול הצד שכנגד וקבלת הפיצויים.

הגנו על זכויותיכם

עורך דין דיני עבודה אל תוותרו אל זכויותיכם ואל תקבלו בהסכמה את הפגיעה בזכויותיכם ופנו לעו"ד דיני עבודה לקבלת ייעוץ והכוונה מתאימים.

עורך דין דיני עבודה - נשים בהריון
בשנים האחרונות אנו עדים להגדלת המודעות כלפי אכיפת דיני עבודה בכל הנוגע לנשים בהריון והיחס עליהן במקום העבודה, כאשר למרבה הצער, עדיין ישנם מקומות עבודה ומעסיקים רבים אשר אינם מכבדים את החוק באופן מוחלט, כך גם ישנן נשים רבות אשר אינן מודעות לחלוטין לכל הזכויות שלהן.

אם פיטרו אתכן בעקבות כניסה להריון, במהלך ההריון, עם חזרתכן לעבודה, ביצעו הרעה בתנאי העבודה שלכן או עשו לכן עוול אחר שגרם לכן להרגיש שזכויותיכן נפגעות ללא כל צידוק ובניגוד להוראות הדין, פנו לעו"ד דיני עבודה לשם בדיקת המצב המשפטי ולשם הגנה על זכויותיכן.

עורך דין דיני עבודה – שירות מילואים
היום, כאשר מרבית העבודות הינן תובעניות ודורשות מהעובד השקעה רבה, נוכחות גבוהה והספק רב, לעיתים עצם העובדה שאדם משרת בשירות מילואים פעיל עלול להיות בעוכריו, מעסיקים לעיתים מעדיפים להעסיק עובדים שאינם נקראים לשרות מילואים פעיל או לחילופין נקראים לעיתים רחוקות ולזמנים קצרים.

כיום ישנם חוקים רבים, אשר מספקים הגנה לעובדים שפוטרו עקב יציאה למילואים, במהלך שירות המילואים או בחזרה מהשירות.
אם אתם חשים שפוטרתם בעקבת שירות המילואים, פנו לעורך דין דיני עבודה לשם בדיקת זכויותיכם ויתכן שתהיו זכאים לפיצוי כספי ואף ניתן לעיתים לחייב את המעסיק להחזיר אתכם לעבודה.

משרדנו ישמח לעמוד לשירותכם, עורך דיני עבודה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסיומו, החל מבדיקת הנתונים הספציפיים של כל אחד ואחת, בדיקת החוקים, התקנות ופסיקת בתי הדין ולמען השגת הפיצוי ההולם עבורכם.